Trotse winnaar van de familiebedrijvenaward 2022
Logo Familiebedrijven Award 2020
Trotse winnaar van de familiebedrijvenaward 2022
Axent Groen NPS Score 2020
12-01-2021

Klantloyaliteitsmeting

Axent Groen streeft naar lange termijn relaties met haar partners.
Om continu klantfeedback te krijgen heeft Axent Groen, net als andere Vebego bedrijven, in 2020 de Net Promotor Score (NPS) methode geïmplementeerd.
Dit klantfeedbackonderzoek wordt jaarlijks gehouden.

Eind 2020 hebben we onze opdrachtgevers gevraagd mee te doen aan ons klantfeedbackonderzoek.

We zijn trots op het resultaat, maar liefst 78% van de respondenten is (zeer) tevreden over onze samenwerking.

Op een schaal van -100 tot +100 krijgen wij een mooie NPS score van +36.
(De Net Promotor Score is het % opdrachtgevers dat ons een 8, 9 of 10 geeft minus het % opdrachtgevers dat ons een 0 t/m 5 geeft).

Naast een mooie waardering voor onze dienstverlening laat de uitkomst van ons onderzoek door de waardevolle feedback mooie inzichten zien. Inzichten die we dit jaar gaan omzetten in concrete acties om onze dienstverlening blijvend te verbeteren!

Axent Groen NPS Score 2020

Meer nieuws

Vebego Groen Royal Haskoning DHV GIS Portaal (1)

Vebego Groen realiseert aantoonbare impact met GIS-portaal van Royal HaskoningDHV

1 min.
Groenmaaktgezond

Groen maakt gezond!

1 min.
Header Vebego Familie Award 2022

Vebego wint Familiebedrijven Award 2022

2 min.