12-1-2021

Resultaat NPS klantfeedbackonderzoek

Axent Groen streeft naar lange termijn relaties met haar partners.
Om continu klantfeedback te krijgen heeft Axent Groen, net als andere Vebego bedrijven, in 2020 de Net Promotor Score (NPS) methode geïmplementeerd.
Dit klantfeedbackonderzoek wordt jaarlijks gehouden.

Eind 2020 hebben we onze opdrachtgevers gevraagd mee te doen aan ons klantfeedbackonderzoek.

We zijn trots op het resultaat, maar liefst 78% van de respondenten is (zeer) tevreden over onze samenwerking.

Op een schaal van -100 tot +100 krijgen wij een mooie NPS score van +36.
(De Net Promotor Score is het % opdrachtgevers dat ons een 8, 9 of 10 geeft minus het % opdrachtgevers dat ons een 0 t/m 5 geeft).

Naast een mooie waardering voor onze dienstverlening laat de uitkomst van ons onderzoek door de waardevolle feedback mooie inzichten zien. Inzichten die we dit jaar gaan omzetten in concrete acties om onze dienstverlening blijvend te verbeteren!

Deel dit artikel: