Administratief medewerker

Ben jij een enthousiaste en punctuele medewerker die ondersteuning kan bieden aan het bedrijf op het gebied van inkoopfacturatie,  ben je gemotiveerd en heb je zin om te werken bij een dynamisch en innovatief regionaal opererend bedrijf? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Functiebeschrijving

Binnen de afdeling F&A wordt de inkoopfacturatie sinds kort digitaal verwerkt in het systeem ScanSys. Leveranciers dienen hun facturen digitaal aan te leveren zodat de afdeling F&A de inkoopfacturen kan verwerken in ScanSys. Dit betekent dat facturen aan bepaalde eisen moet voldoen anders kunnen deze niet worden verwerkt. De Administratief medewerker zal facturen die niet aan de eisen voldoen moeten afkeuren en de leverancier verzoeken de facturen conform de eisen aan te leveren. Daarnaast zal de Administratief medewerker ScanSys verder inrichten en compleet maken om de digitalisering van de inkoopfacturatie nog efficiënter te maken.

 

De werkzaamheden bestaan o.a. uit:

  • Inkoopfacturen inboeken in ScanSys
  • Contact met leveranciers over de aan te leveren factuur
  • Inrichten en efficiënter maken systeem ScanSys
  • Werkbonnen controleren en bij inkoopfacturen voegen

 

Functie eisen:

  • MBO nivo 4 / MBO + werk en denkniveau op financieel administratief gebied
  • Minimaal 1-2 jaar werkervaring in een soortgelijke functie
  • Discipline en accuratesse
  • Goede communicatieve vaardigheden
  • Digitale vaardigheden (Office 365)

 

 

Dit kunnen wij je bieden:

Wij zijn een jong en dynamische organisatie met een informele cultuur. Uiteraard ontvang je een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Het betreft een TIJDELIJKE vacature tot einde van 2021.

Contactpersoon

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Edo vom Bruch (financieel manager) [06-30597635].

Job details

Administratief medewerker

administratief medewerker

Enschede

Enschede

conform CAO

32 uur

Deel dit artikel: